donderdag 26 januari 2012

portfolio

de afgelopen dagen ben ik veel bezig geweest met mijn portfolio! ik vind het zeer leuk om elke keer weer overnieuw te kijken welke foto's mij het beste vertegenwoordigen.
hoe zet ik mijn portfolio in elkaar? een paar punten.

- kies altijd foto's waar jij 100% achter staat
- wat voor een fotograaf ben jij? portret/straat etc
- er moet een rode draad in je portfolio zitten(als je portret fotograaf bent, passen bakstenen daar totaal niet bij)
- je boek moet lekker bladeren, dus niet om en om een staande foto en dan weer een liggende foto
- neem natuurlijk een professionele map (geen klapper ofzo)
- je portfolio is altijd aan het veranderen. voor elke sollicitatie, kijk je hem nog eens na. misschien kunnen er dingen veranderen.
mijn belangrijkste ding voor mezelf is: wees jezelf. jij bent de fotograaf. jou mening telt. als jij er niet achter staat, zie je dit terug in de foto's

hier een paar foto's uit mijn portfolio.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten